Master Executive “Innovation in Hospitality”

22 Dicembre, 2023 Published in Travel

La voglia di entrare nel futuro dell’ospitalità ha spinto Ainem (Associazione Italiana Neuromarketing) a ideare il primo Master Executive “Innovation in Hospitality”. Attraverso l’uso di competenze trasversali quali il neuromarketing, l’intelligenza artificiale, i big data, la strategia digitale e social, la customer experience e la sostenibilità si vogliono dare ai manager del settore alberghiero gli strumenti per comprendere e prevedere le dinamiche che guidano le scelte dei viaggiatori.

Il Master inizierà a Febbraio 2024 con una durata complessiva di 64 ore e prevederà lezioni in presenza e online e laboratori pratici. Tra i partner di questa iniziativa: STUDIO MARCO PIVA e il CISET – Centro Internazionale di Studi sull’Economia Turistica.

The desire to enter the future of hospitality has prompted Ainem (Italian Neuromarketing Association) to create the first Executive Master “Innovation in Hospitality”. Through the use of transversal skills such as neuromarketing, artificial intelligence, big data, digital and social strategy, customer experience and sustainability, the aim is to give hotel managers the tools to understand and predict the dynamics that drive travellers’ choices. The Master will start in February 2024 with a total duration of 64 hours and will include face-to-face and online lessons and practical workshops. Among the partners of this initiative: STUDIO MARCO PIVA and CISET – International Centre for Studies on Tourism Economics.

www.neurowebdesign.it/it/www.studiomarcopiva.com www.masterainem.it www.unive.itwww.facebook.com/dolcissimame.it

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